Продавець ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН УКРАЇНИ "1000plus" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
941 відгук
Дніпро, Україна
+380 (97) 333-63-15
+380 (95) 910-25-35
Екотовари, м'які іграшки, товари для дому та декору, добавки для здоров'я

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 30000 ₴.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 20000 ₴.
  • СамовивізКлієнт повинен зателефонувати за годину до приїзду
  • Meest ПОШТА
  • Доставка кур'єромБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 30000 ₴.
  • Транспортна компанія

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПередоплата за доставку, так як іноді не приходять забирати і доводиться оплачувати доставку в обидві сторони
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитамиОплата на картку Приватбанку 4731 2196 4155 4542 Федун І. В. Перед оплатою - зв'язатися!
  • ПісляплатаПередплата за доставку, тому що іноді не приходять забирати і доводиться оплачувати доставку в обидві сторони плюс упаковку Нової пошти за свій рахунок. Сума передплати залежить від суми доставки: якщо посилка до 2 кг фактичної або об'ємної ваги, то передплата 60грн; до 5 кг - 80 грн, до 10кг - 100грн, до 20 кг - 150грн, до 30кг - 200грн. Сума передплати при відправці віднімається від суми післяплати. У разі форс-мажорних обставин ці гроші повертаються. Тим більше не варто переживати, так як посилки вартістю до 3000 грн Пром страхує за свій рахунок. При відправці Укрпоштою післяплатою передоплата складає 50грн будь-якої посилки до 30кг.

Гарантія:

Интернет-магазин 1000plus на все товары предоставляет гарантию.
Перед отправкой каждый заказ тщательно проверяется и комплектуется.

При безготівковому спосіб оплати - перед оплатою попередньо зв'язатися.

Так як більшість клієнтів цього хоче, то при повністю оплаченому товарі (включно з промоплатою), ми не зв'язуємося з покупцем перед відправкою. Уточнення робимо лише в тому випадку, якщо недостатньо товару чи з інших причин.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner